.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گدوک، قربانی امر و نهی سلسله مراتب اداری!
باید مازندران را به عنوان زادگاه مادری و سرزمین پدری خود عزیز بداریم و نگذاریم که هر روز مدعی جدیدی، بخشی از خاک مازندران را مصادره کند که این مسئله در افکار عمومی به معنای جدا شدن پاره ای از تن مازندرانی هاست و اصلاً در شان شجاعت پیشه گی های مازندرانی ها در تاریخ و بخصوص در جریان 8 سال دفاع مقدس نیست!
گدوک، قربانی امر و نهی سلسله مراتب اداری!


از مدتها قبل شاهد تحرک رسانه های مجازی و مکتوب در مازندران در راستای اعتراض به آنچه که تجاوز به حوزه استحفاظی مازندران قلمداد شده، بوده ایم و هشدارهای متعددی را نیز مبنی بر تصرف عدوانی منطقه استراتژیک گدوک توسط استان تهران و نیز منطقه استراتژیک خطیرکوه توسط استان سمنان ملاحظه کرده ایم و ساده لوحانه تصورمان بر این بود که متعاقب مصاحبه های دلچسی برخی از مدیران ارشد استان، قضیه فیصله یافته است و گدوک مازندرانی می ماند و خطیرکوه هم به مازندران برمی گردد!
اما زمان گذشت و نه تنها آن اتفاقات آرمانی نیفتاد، بلکه هم تابلوی حوزه استحفاظی راه و ترابری مازندران از ارتفاعات گدوک در دامنه پایین آن نصب شد و هم سمنانی ها تا 6 کیلومتر مربع دیگر هم در منطقه خطیرکوه به حوزه استحفاظی ما تجاوز کردند!
ظاهراً زور مدیران استانی به سلسله مراتب اداری در تهران نمی رسد و وضع از اینی که هست نه تنها که بهتر نمی شود، بلکه هر روز احتمال تکرار این وقایع افزایش یافته است!
فلذا جا دارد تا نمایندگان مجلس نیز وارد ماجرا شده و از زور تحقیق و تفحصی و استیضاحی و یا لااقل فرصت سوال کنندگی خود بهره گرفته و وزیر را به مجلس کشانده و حق مازندران را مطالبه و استرداد نمایند!
بهر حال تا رسانه ای تر نشدن این مسئله، از متصدیان امر انتظار داریم که با تحرک بیشتری به این مسئله توجه نشان داده و کمی از حسن روابط سیاسی خود استفاده کرده و از تهران این مسئله را بطور جدی بخواهند و دغدغه بهم خوردن موقت برخی از روابط خاص را در ذهن نپرورانند!
باید مازندران را به عنوان زادگاه مادری و سرزمین پدری خود عزیز بداریم و نگذاریم که هر روز مدعی جدیدی، بخشی از خاک مازندران را مصادره کند که این مسئله در افکار عمومی به معنای جدا شدن پاره ای از تن مازندرانی هاست و اصلاً در شان شجاعت پیشه گی های مازندرانی ها در تاریخ و بخصوص در جریان 8 سال دفاع مقدس نیست! لطفاً از حیثیت تاریخی و حق و حقوق مازندرانی ها دفاع کنید!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شمالي 23 خرداد 1389
شجاعت مازندراني کجا بود.نام درياي شمال که به نام يکي از اقوام وحشي ضد ايراني يعني خزر شد.در حالي که همه جهانيان نام اين دريا را به نام يکي از اقوام ايراني يعني کاسپين مي خوانند.نگهداري نام و خاک و افتخار عرضه مي خواهد.اين مسئولين "شال ترس"مازندراني آيا عرضه ي اين ها را دارند؟
مددی 23 خرداد 1389
به داد بقیه سرزمین که دارید برسید اینها پیشکش، حتما چاپ کنید،چرا که ما مازندرانیها تاموقعی که کنار همدیگر هستیم قدر هم رانمی دانیم اما بافاصله گرفتن شیون وزاری شروع میشود.
مددی 23 خرداد 1389
چرانظرم راانعکاس ندادی .
نا شناس 23 خرداد 1389
* کو ببر مازندران ؟
farhad 23 خرداد 1389
سلام بر مدیریت سایت (من فلسفه گرفتن ایمیل رو نمی دانم برای چیست ولی فکر کنم سایت شمال نیوز اگر مراسم پلو خوری داشته باشه بخواد مارو هم دعوت کنه نهار شامی به ما ایمیل می کنه خدا کنه مابخیل نیستیم)
دوستان ما مازندانیها تا مسئولین استانی قوی نماینده قوی شهرها تافرماندار قوی شهردار قوی نداشته باشیم همینه همینه وقتی که صدا وسیمای مرکز مازندران این باشه وضع ما بهتر از این نخواهد شد
نا شناس 23 خرداد 1389
مسئولين مازندران در طول تاريخ بي عرضه بوده اند بنده يكي از پيشنهاداتي كه به آقاي احمدي نژاد دادم اين بود كه خواهش كردم مسئولين مازندران را از غريبه ها انتخاب كند واز ايشان كار بخواهد. واقعا ما سوادكوهي ها حاضريم برويم زير مجموعه استان تهران ولي مشكل اشتغال و آبرومندي جوانان حل شود.
خدايا ما را از دست اين مسئولين " مازروني كئي خوار " نجات بده
نا شناس 23 خرداد 1389
چقدر قاطعانه می گفتند که گدوک مال مازندران است؟!عجب!!!!چه مسئولین راستگویی در مازندران داریم!به خودمان تبریک می گیم!!!!!
نا شناس 24 خرداد 1389
سوال من از آقای ابراهیمی این است که پس کو این همه شعار هایی که دادی فلانی افتخار مازندران هستند توجه ویژه دارند تا امسال این مدیران بی تجربه در مازندران هستند همین است بهتر نمی شود
مددی 24 خرداد 1389
هرجا که آب باشد،آبادیی است. اما مازندران ما؟؟؟،جاده داردکه ندارد(هراز،فیروزکوه،کندوان)راببینید"البته دست دولت فعلی دردنکندکه اقدامات خوبی راشروع کرده است"صنعت دارد که نداردباززنده باد و درود برآقای احمدی نژادکه قراراست خودروسازی بابل راافتتاح کندوخودروسازی ساری به برکت دولت دهم درشرف تاسیس است. کشاورزی داردکه حتماندارد برنج وپرتقال وچای و...واردمیشود. بقیه راخودبخوان.
نا شناس 24 خرداد 1389
من بعد از 6 ماه داشتم ميرفتم دامغان رسيدم دو راه فولاد محله ديدم تابلو ابتداي حوزه استحفاضي اداره كل راه و ترابري سمنان 3600 متر اومده عقب يعني 3.6 كيلومتر از خاك مازندران گرفته شد.
نا شناس 27 خرداد 1389
بهتره بره راحت شد انشاءالله پشت كوه چهاددانگه هم جزء استان سمنان بشه مردم اين منطقه هم از دست مسئولان استان راحت بشند.حداقل از دست آشغال ساروي‌ها راحت مي‌شندئ بقيه پيشكش
خدا كند اين اتافق بيفتد ما كه دعا مي‌كنيم.استانداري كه يك سال در استان است واصلا نمي داند اين منطقه كجاست بهتر است كه جدا شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.